Powered by Blogger.

Bila asben mula pegang screw driver

Alkisah hari sabtu yang aman damai ni..dan bila isteri asyik komplem sakit kaki, sakit badan, sakit belakang dan sebagainya..haha ! Dan bermulalah kerja-kerja membuka katil...akhirnya, encik asben pun sudi turunkan katil ke bawah.

googled image

Pada asalnya, takde katil pun kat bilik bawah ni sebab sempit je biliknya.. tapi di sebabkn kemalangan yang lepas..dah 3 hari susah nak naik tangga kat rumah bila nak tidur malam..jadi, katil yang single ni diturunkan untuk kelesaan saya la..hehe..

allen key
okla, apa pun kepada sesiapa yang nak order COLLAGEN PROMO bulan ni cepat-cepat PM saya k.

SMS/whatsapp/Call : 012-9054745 (haulia)



2 comments:

  1. Done follow sini #20. Follow back ye - http://sharifahamarina.blogspot.com/

    ReplyDelete