Powered by Blogger.

Kebaikan Vivix Untuk Pesakit Darah Tinggi


Rasa macam lama tak cerita kebaikan Vivix dalam entri yang terbaru, so kali ni nak share tentang kebaikan Jus Botani Vivix ni kepada penghidap sakit Darah Tinggi. Dan testimoni kali cerita tentang mak saya sendiri seorang penghidap Darah Tinggi.

Bila Mak Kena Darah Tinggi ??


Mak saya alhamdulillah selalu buat check-up untuk pantau tahap kesihatan lagi-lagi dah masuk umur warga emas. Tapi dua ke tiga bulan yang lepas memang mencabar sikit sebab mak banyak nak uruskan hal berkaitan Felda dengan pokok tanam semula, baja racun semua. Hal buruh yang nak diupahkan lagi. 

Jadi banyak kali kena ulangalik dari kampung ke rumah di Felda. Biasanya bile dah kepenatan, stress lagi tekanan darah mula naik la.

Masa jumpa doktor tu dia ada suggestkan tentang nak naikkan dos ubat darah tinggi mak. Bila dah dengar macam tuh, saya bagi mak consume Vivix untuk sebulan sebelum appointment dengan doktor seterusnya.

Jadi, masa jumpa tu dah cek semua dan Alhamdulillah darah tinggi mak dah turun. Dos ubat darah tinggi tak jadi dinaikkan. Masih kekal makan ubat macam biasa cuma nya dos tak lah tinggi. Alhamdulillah sangat. 




Jadi, sampai ke hari ni mak tetap la ambil Vivix sebagai suplemen kesihatan termasuk la Omega Guard dan Ostematrix untuk kesihatan sendi dan tulang.

Kebaikan Vivix untuk Kesihatan Warga Emas 


Vivix merupakan campuran jus botani yang mengandungi campuran botani khas termasuk lah ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu


  • Oleh kerana sel-sel badan kita akan rosak apabila terdedah kepada alam sekitar, akibat daripada diet yang tidak sihat dan juga tekanan setiap hari. Ini akan menyebabkan pembentukan radikal bebas.
  • Radikal bebas ini yang boleh merosakkan komponen sel seperti DNA kita. 
  • Resveratrol dan polifenol yang terdapat dalam vivix telah dibuktikan dapat melawan radikal bebas dan bantu memperlahankan proses penuaan pada tahap selular.

Kita tak dapat elakkan penuaan pada tubuh kita kan. Tapi, kita ada pilihan untuk jaga kesihatan diri serta pilih untuk lalui proses penuaan yang sihat serta ambil peluang untuk meningkatkan kemungkinan hidup lebih bahagia dan lebih sihat.

_____________________________________________________________________________

Hubungi saya Haulia Pengedar Shaklee Malaysia


COD area Bandar Putra, Senai, UTM Skudai dan kawasan sekitarnya.
Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak
(PosLaju/Nationwide/Citylink/GDEX)
Follow FB : haulia.razali

CLICK SINI : +60129054745   


Disclaimer : *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments